duminică, 29 mai 2016

Franciza in sistemul de inchirieri de masini

Vom discuta acum despre firmele mari care inchiriaza autovehicule. Stim cu totii ca sunt ca in orice domeniu firme mari, mici si mijlocii. Se departajeaza intre ele dupa numarul de clienti si dupa cifra de afaceri. Firmele mari care inchiriaza masini au cifra de afaceri cea mai mare din aceasta categorie. Deasemeni numarul de clienti este extrem de mare. Ele se subordoneaza totusi unor reguli venite din afara tarii. Aceste firme sunt preluate in sistem franciza de la firmele mama. Sunt totusi printre acestea cateva companii care merg numai si numai pe propriile lor reguli, insa acestea sunt foarte putine. Firmele respective ( cele care functioneaza in sistem franciza ), trebuie sa respecte cu strictete regulile venite din afara, deoarece orice incalcare a acestora ar insemna renuntarea la franciza. Trebuie sa spunem ca de foarte multe ori acestea nu sunt tot timpul in favoarea clientului, si vom da un exemplu cat se poate de sincer. Garantia este o suma care se tine aproape la fiecare inchiriere. Daca nu se apeleaza la sistemul de garantie, se va recurge la asigurarea zilnica. Cu toate acestea garantia se retine daca au fost accidente cu masina respectiva. La companiile in sistem de franciza, au de foarte multe ori posibilitatea de a retine intreaga garantie, chiar si pentru o simpla zgarietura.


inchirieri auto bucuresti

joi, 26 mai 2016

Alcoolul la volan si combatera lui

De foart mult timp substantele alcoolice au fost o problema atat la volan cat si in afara lui. Este o situatie destul de deranjanta, pentru ca vorbim despre acest subiect, care a fost pana acum foarte dezbatut. Cu totii stim ca cea mai mica cantitate de alcool, poate dauna extrem de mult condusului. Intr-un sondaj realizat cu trei ani in urma s-a observat, ca accidentele produse la volan din cauza alcoolului au fost intr-o continua crestere. Ce este foarte usor de relatat este ca un caz din trei accidente grave au adus inca o masina avariata. In raportul respectiv aflam ca in jur de 10% din accidentele produse din cauza alcoolului, au fost totodata si letale, aducand in urma sa cel putin un deces. Fiind totusi in crestere aceasta cifra, statele europene au inceput sa promoveze antialcoolul la volan, prin pancarde publicitare, reclame televizate, etc. Totusi nu a avut niciun rezultat. Se pare ca aceste accidente au crescut o data cu cresterea numarului de soferi. Se pare ca exista probleme spun specialistii cu simplul examen psihologic, care este dat in momentul inainte de scoala de soferi. Cei de Nissan au realizat un model de autovehicul, care dintr-un anumit punct de vedere micsoreaza drepturile soferului. Acesta porneste doar in momentul in care soferul a suflat intr-o anumita fiola. Daca acesta nu a consumat deloc bauturi alcoolice, masina va porni. In caz contrar, autovehiculul nu va porni absolut deloc.


masini de inchiriat bucuresti otopeni

marți, 24 mai 2016

Evolutia motorului diesel de la inceputuri pana in prezent

Motorul Diesel a fost produs de Rudolf Diesel in anul 1892, iar in anul 1985 i-a dat numele si a fost totodata si patentat, dupa denumirea sa. Diesel a avut in plan ca acest motor sa functioneze cu mai multe tipuri de combustibil, printre care si praful de carbune. Acesta a fost imbunatatit de-a lungul timpului de foarte multe persoane si de foarte multe marci auto. Motorul Diesel a aparut pentru a inlocui motorul cu aburi. Acest motor a aratat si a functionat la inceput sub forma motorului cu aburi. Treptat a inceput sa isi schimbe forma. In anul 1930 a inceput sa apara montate pe motoarele diesel si turbocompresoarele, o modificare ce avea sa aduca senzationale imbunatatiri. Majoritatea motoarelor dupa jumatatea secolului al XX-lea aveau sa transforme aprinderea prin comprimare din doi timpi, in patru timpi. Cea mai cunoscuta etapa de evolutie a acestui motor a fost micsorarea greutatii motorului si marirea puterii acestuia. Motorul diesel intotdeauna a concurat cu motorul cu aprindere prin scanteie. Fiecare dintre ele are avantaje, cat si dezavantaje, astfel incat este foarte greu de facut un raport, in care sa se vada care este cel mai bun. Printre toate dezavantajele, cel mai cunoscut este acela ca polueaza. Astfel din anii 1960, au inceput sa apara noi reglementari cu privire la emisia de noxe de catre acest tip de motoare. Este foarte interesant ca totusi pana in anul 2016 acesta a putut sa reziste de-a lungul timpului in fata motorului cu aprindere prin scanteie.

masini de inchiriat bucuresti